Loop je ergens tegenaan of wil je direct geholpen worden? Ons team staat klaar om jou en je organisatie te ondersteunen bij het gebruik van Bouwberichten.
Service & Support
Bij Bouwberichten geloven we dat goede service net zo belangrijk is als goede data. Daarom bieden wij heldere support, persoonlijke begeleiding en snelle hulp bij al jouw vragen, van inloggen tot integraties, en van zoekopdrachten instellen tot meer tactisch advies. Op deze pagina lees je meer over:
- Directe support
- Onze uitgebreide service
- Handige zelfhulp opties
- Ons trainingsaanbod
Directe support nodig? Neem contact met ons op
Telefoon
088 - 5840 600
Je kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08.30 – 17.00 uur.
E-mail
bouwberichten@vmnmedia.nl
Wij reageren op werkdagen altijd binnen 24 uur.

Support
Training aanvragen?
Als je een abonnement hebt op Bouwberichten kun je een gratis training, zoekfiltercheck of evaluatiegesprek aanvragen.
Bug, idee, klacht of serviceverzoek?
Wil je een bug, idee, klacht, serviceverzoek of beoordeling van het nieuwe Bouwberichten portal met ons delen? Doe dit dan via de feedback-knop die je aan de rechterzijde van elke portalpagina ziet.
Heb je nog vragen? Bekijk onze tutorials of veelgestelde vragen
Bekijk dan de veelgestelde vragen of de tutorials. Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op.

Neem contact met ons op
Wil je graag contact met een van onze medewerkers? Neem dan contact met ons op via telefoon of e-mail of laat ons contact met jou opnemen.
Telefoon
088 – 5840 600
Je kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08.30 – 17.00 uur.
E-mail
bouwberichten@vmnmedia.nl
Wij reageren op werkdagen altijd binnen 24 uur
