Nieuws

/Nieuws
Nieuws2018-01-24T15:02:58+02:00
508, 2019

Jouw bedrijf heeft een why nodig. Waarom eigenlijk?

5 augustus, 2019|

Jouw bedrijf heeft een why nodig. Waarom eigenlijk?

Veel bedrijven hebben er nooit over nagedacht of ontwikkelden hem gaandeweg zonder dat ze deze actief of bewust uitdragen. We hebben het hier over jouw why, jouw ‘corporate story’. Grote kans dat je er niet een hebt als bouwbedrijf. En […]

2806, 2019

AI in de bouw: toekomstmuziek of ‘marktrijp’?

28 juni, 2019|

Voor veel bouwprofessionals klinkt het nog als toekomstmuziek, maar Artificial Intelligence (AI) gaat de bouw veranderen. Welke mogelijkheden de bouw daadwerkelijk adopteert? Dat blijft een kwestie van speculeren. Er zijn echter al wel bouwprocessen aan te wijzen waar AI zich eerder laat zien dan je denkt.

306, 2019

Hoe ‘Coolblue’ is jouw bedrijf?

3 juni, 2019|

Hoe ‘Coolblue’ is jouw bedrijf?

Strooien met kortingen of een klantenservice inrichten is wel het laatste wat je als bouwbedrijf zal doen. Toch zijn er een aantal inzichten uit de e-commercewereld waar jij als manager of ondernemer in de bouw je voordeel mee kunt doen.

305, 2019

Breng in 4 stappen je referenties in stelling

3 mei, 2019|

Er zijn een aantal zaken die je op je website gewoon geregeld moet hebben. Het hebben van referenties is er daar één van. Referenties zorgen ervoor dat je laat zien waar je goed in bent, bewijzen dat je dat ook bent en vergroten daarmee de klantwaarde. Bovendien dienen ze als een mooie tool om het […]

104, 2019

Bouwpersoneel als ambassadeur? Zo regel je dat!

1 april, 2019|

Print, social media, mond-tot-mondreclame, advertising: er zijn mogelijkheden genoeg om je bedrijf onder de aandacht te brengen bij het publiek dat je wilt bereiken. Maar heb je weleens nagedacht over de inzet van je eigen medewerkers als ambassadeur? In dit artikel leggen we je uit waarom het verstandig is om eens een extra kopje koffie […]